Summa sidvisningar

torsdag 8 september 2011

Torsdag

Jahopp, så e det jobbdag igen=)! Lediga dan igår bara sprang iväg. Äntligen va det ju dags för frissan och färgen. Fick ju som sagt hoppa över detta förra veckan! Jag hade tänkt en färg, men vi ändrade lite när jag väl satt i stolen. Tog lång tid, först färg, vänta, sen slingor, vänta.......men e väldigt nöjd me slutresultatet=)! Efter detta var det äntligen dags att åka till härliga Mia för en liten fika. Har pratat om detta såååå länge men man kommer liksom aldrig till skott! Men nu....sen fick ja ju träffa underbara Spike åxå. Vilken mysig vovve, 7 månader och huuuuuuur söt som helst.
Väl hemma seg som attan så det blev en lat eftermiddag, tills jag tyckte att så här kan jag ibte fortsätta hihi! En tur till Sharpman för lite inköp av hundschampo, samt en lite "kniv" att reda ut tovor med. Den va helt super. Skulle även köpt ett hyreskontrakt till stallplatsen, men virriga jag gllmde ju givetvis detta=(! Hem, duscha två svarta björnar, puh det va inte det lättaste. Dammsuga torka golv, för hur tror ni det ser ut efter dessa två när de far fram som jehu och rystar överallt????!!!!!!
Borsta lite på ChatCha och blev helt plötsligt ridsugen! Sagt å gort, på med sadel och dyligt sen iväg! MEN grannen pysslade i trädgården å det va såååååå otäckt.....gör tvärkast hemmåt, men fru Roth satt kvar=)! Sen fortsatte vi och försökte lugna ner tempot, men gick så där. Tanten hon kan minsann.
Jag tyckte väl inte att jag fick så mkt motion av denna lilla ritt, så efter att hästen hamnat i hagen så blev det en 5 km löprunda åxå. Seeeeeeeeeeen va jag trött.
Ja det va min dag, och som sagt idag e det dags för jobb!
Vad ska ni göra kära vänner. Jag vet att ni är en del som är inne å läser sidan, men VARFÖR kommenterar ni  inte för?????????????
Kanske ska sluta blogga, känns som det inte är ngn  ide`!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar