Summa sidvisningar

tisdag 6 september 2011

Onsdag.............

God morgon alla vänner...fast varit vaken en stund=)!  Idag blir det del 2 hos frissan, det kom ju lite annat i vägen förra veckan men idag händer det=)!
Äntligen ledig idag och då ska ju alla de där jkla måstena göras....usch va tröt jag blir på detta. Men det görs sej inte själv så det e bara å bita i!!!!
Ibland får jag sån fruktansvärd hemlängtan, vadå hem? Jo hem för mej är ff Skånelandet. Kan bara inte hjälpa det. Där finns mamma och lillebror. Jag har ju iof sej varit Östgöte nu i 23 år, va ju endast 18 då jag lämnade Skåne. Men ändå. Mamma e ju alltid mamma, och saknar verkligen min lillebror. Varje gång de varit o hälsat ¨på så känns det ska ni veta.
Tanken finns ju där, att kanske ngn gång flytta tillbaka. Så gammal e man ju inte så många härliga år finns ju kvar!
Undrar om ngn skulle sakna en...........
Ha en go dag alla! Nu ska kaffepannan på och sen e det dags=)!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar