Summa sidvisningar

tisdag 21 juni 2011

Trött!!!!!!!!!!!

Trött, trött och åter trött!!!!! Fattar inte vad det e med mej. Tycker jag kan sova hur mkt som helst men känner mej aldrig riktigt utvilad. Gör man för lite om dagarna kanske???? Nu har jag haft några riktigt latdagar måste jag villigt erkänna! Men visst e det gott, men det dåliga samvetet lurar bakom hörnet hela tiden för att man inte gjort det och det och det!!!!!!!!!! Men mannen har snart semseter så jag får väl skriva en låååååång lista på vad som ska göra hihi!
Tänk om detta väder snart kunde ändra sej. Känns som om mkt hänger på vädret=(! Som hö`t tex. Fn vi kan ju inte slå vallen som snart växer över öronen. Måste ju veta att vädret e ok en vecka så vi får lika fint hö som förra året. Som det ser ut just nu så kommer det bli myyyycket hö! Om man ska lyssna på alla som vet.....så kommer det bli brist på hö // hösilga, och då kan man sälja till riktigt bra pris! Ja va gör man inte! Vfr ska man skänka bort saker och ting???
Nehej alla! Ska ta en liten sväng med Edwin och Rambo innan dusch och arbete=)!!!! Ha en underbar dag alla!

1 kommentar:

  1. Jag känner mig oxå trött mest hela tiden men inbillar mig att jag skulle bli piggare av sol !! ;)
    Haha... ja visst är han söt med sitt långa hår - jag har helt enkelt inte "samvete" att klippa av det. ( Dock frissade jag luggen med ca 1 cm själv förut efter en tillsägelse av dagis personalen.. )
    Kramar

    SvaraRadera