Summa sidvisningar

söndag 19 juni 2011

Ribb båt..............

Japp, här sitter vi redo att ge oss av på en resa vi sent ska glömma=)!!!! Det e jag i jeansjacka, och orange tunika! Vi får lite instruktioner hur vi ska vara med vid hopp, svängar mm=))!!!! Som ni ser e det två st 300 hästars motorer, båten gör alltså 60 knop, dvs 120 km / h!!!!!!!!!!!

Idag e det söndag och en sååååå tråkig dag! Regnet vräker ner,känns som om ögonen vill trila hop hela tiden. Men kan ju inte sova hela dan! Får väl se om det händer ngt kul under eftermiddan......va det nu skulle va!
Funderar på om jag ska ta in hästarna en stund så de får torka till lite. Har regnat på dem hela natten, och hitentills hela dan. De tycker nog det kan va gott och få komma in och gosa i halmen samt lite gott hö=)!!!!!!
Ha en bra dag alla, nu ska jag krypa ner i soffan igen=)!!!!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Jag hjälper dig gärna :)
    Skicka det du vill jag ska göra bigtime-family@hotmail.com så ordnar jag det :)
    Kramen/J

    SvaraRadera