Summa sidvisningar

måndag 27 juni 2011

Måndag igen..................

Jaha, måndag igen och åter en ny varm vecka. Men nu äntligen ser det ju ut som om vädret vänder. Varmt å gott....fast inte så skönt när man jobbar. Men min tid kommer=)!
Var bara tvungen att ta med en bild på min lilla "tant" ChatCha! Världens goaste tös som tyvärr fått alltför lite uppmärksamhet från min sida på sista tiden. har verkligen dåligt samvete för detta, men det ska det misann bli ändring på nu! Dagarna är ju hur långa som helst, så tänk er själva att vid nio...halv tio på kvällen ge sej iväg på en lite tur. Inte många som har den möjligheten!
Nu go vänner ska jag sätta på mej lite kaffe och sedan får vi se vad resten av kvällen bjuder på!

1 kommentar:

  1. Oj, snackaa om fullt upp ! Här har vi inte ens kommit ur pyjamansen än, men jag har lovat mig själv att ha en riktiigt lung helg !!
    Va mysigt det hade varit om vi hade bott lite närmare varandra, då hade jag bjudit hit dig på fika direkt !!
    Jag spelar inte golf, men borde kanske testa nån gång när viggo blir lite större. C spelar såpass mycket att det kan vara kul att dela intresset framöver :)
    Ha en TOPPEN dag ! kramar

    SvaraRadera