Summa sidvisningar

söndag 5 juni 2011

Theo Månsson

Hihi här e han ju killen.....tagen av stundens alvar ser det ut som=)! De små "raketerna" var mer intressanta än smörgåstårtan, men när man e 4 år har man inte så mkt tid att äta, utan det finns ju så mkt annat skoj å göra istället, eller hur=)?
Jaha ni...första dan på en veckas ledighet! Känns inte helt fel faktiskt. Måste bara göra en grej först, innan ja kan ta helt semester.
Igår ni så fick jag för mej att tvätta alla plattor som är på uteplatsen. FY FN vilket sketjobb. Inte lite mossa och bös som försvann. Idag blir det att sopa och sedan spola igen!!!!! Jag såg ut som en lergubbe när jag va klar, men får hoppas att resultatet blir bra.
Imorgon kommer mamma, härligt! Så idag blir det att fixa för hela slanten så man slipper det sen när hon e här!
Hörde ni alla andra, vad ska ni hitta på denna Nationaldag?????
Kramizar

1 kommentar:

  1. Detta verkar vara en dag då de flesta tar tag i sina "måsten"... Här är jag inne på min 7 maskin tvätt och bannar mig själv för att jag levt enligt principen - den som spar, han har ;)
    Kramar

    SvaraRadera