Summa sidvisningar

onsdag 15 juni 2011

Möte Stockholm 14-15 juni 2011

Tisdag morgon 05,30 lämnar bilen Ödeshög. Vi som åker är Jessica, Maria, Jossan och Suada! Usch va trötta vi e=//!!!!!!!!
Klockan 9 ska vi vara på HK i Sollentuna och tycker vi har gott om tid, hela 3,5 timmar. Men herregud säger jag bara då vi passerat Södertälje kl 7,30. VILKEN trafik, 9,15 är vi på HK!
Direkt därifrån med bilarna till hoteller i Solna sedan vidare till Bullandö Krog ute på Värmdö!

Bullandö Marina // Krog är Sveriges största fritidsbåtmarina! Heeeelt otroligt vad båtar.
Efter möte och mat kommer dagens överaskning! Vi ska åka Ribb båt....alltså en gummibåt som gör 60 knop, dvs 120 km /h!!!! DET NI!!!!!!! FN va häftigt det va. Gissa om vi fick åka hehe! Detta är helt klart ngt jag kommer att göra igen! Vi tog en sväng till Sandhamn, ni vet där hela Stockholms socitet partar hela sommaren! Vilket underbart litet ställe. Vi tog några öl och cider, sedan dags för ribb båten tillbaka igen!


Kvällen kom och efter en tre rätters middag va alla trötta å nöjda!






2 kommentarer:

  1. Ja gu så häfftigt det var!!! : ))
    De kommer jag leva länge på,
    De måste vi göra igen!! : )
    Fan, va kul det va!!!!!!
    Vill åka mer!!! Puss & kram
    Jossan

    SvaraRadera
  2. Ja fy, han mår riktigt dåligt - stackarn !! Så det blir ingen mer sushi för vår del, åtminstone inte därifrån !
    Nu är jag dock glad att vi har två våningar så jag och viggo kan hålla oss på den ena medan C är på den anndra. Magsjuka/matförgiftning skrämmer nästan skiten ur mig ;)
    Än så länge har vi klarat oss ifrån regn här, men det ser ut att komma...
    Ha en härlig dag på soffan !!
    KRAMAR

    SvaraRadera