Summa sidvisningar

onsdag 1 juni 2011

NU E DEN HÄR =))

Japp så en äntligen nya bilen hemma! ( inte den på bilden )!!!! Igår hämta Mats en slpirrans ny V70 -12 i Motala. Åh va den e fin=)!!!! Skillnaden mot den på bilden e att det är kromade lister och rails, samt andra fälgar, men ni som bor här får ju se själva! Inredningen blev en överaskning då den är både mörk och ljus. Alltså ljus skinnklädsel, mörk instrumentpanel, dörrarna är mörka upptill o nertill och ljusa i mitten! Så mkt grejer hit å dot så man vet inte hur allt funkar än hihi!
Idag gott folk ska jag jobba från kl 12...käns ju sådär, men å andra sidan va det gött att få lite sovmorgon ju!
Visst e väl lite trist att fara iväg när Mats e ledig, men så e det!
Vad ska ni hitta på denna långa helg?
KrameliKram

1 kommentar:

  1. åh va kul !!! Nu blir det "åka av" ;)
    Jag har faktiskt avsagt mig långhelg och anmält mig som vfrivillig för jobb i morgon ! Dock vet jag inte om det blir några körningar så de närmsta dagarna är rätt oplanerade :) KRAMAR

    SvaraRadera