Summa sidvisningar

onsdag 29 december 2010

Näst sista dan.........

Ja då har det snart gått ytterliggare ett år igen. Ska det bli ett Gott Nytt År????? Tja, jag har nu beslutat mej för vissa grejer inför 2011. Vad? Tja, jag vill inte säga allt i detalj, men så mkt som att inte mer engagera mej i vissa grejer//personer. Jag har gort så mkt jag kan men alla vill inte bjuda tillbaka. Jag orkar inte gräva ner mej själv å låta vissa personer förstöra mitt liv, det är för kort för det. Vissa personer har valt detta och det är deras beslut, så då får det vara så. Kanske det är dfr mitt humör inte alltid varit på topp då detta har grott i huvet hela tiden, men NU ska jag lägga allt bakom mej och lägga allt krut på mej själv och min NÄRMASTE familj och mina verkliga vänner och mitt jobb förståss. Ni som inte kan unna mej detta kan hålla er på ert håll.
Nej nog oom detta. Vad händer idag, näst sista dan på året? Mockning står på schemat, hovslagare....har beslutat att endast sko Sessan idag, inte ChatCha. Hon bara står just nu så min lilla tant får lufta fötterna ett tag hihi.
Sen e det jobb....hoppas att det blir MYCKET idag=)! Ikväll har Ullis Tord-träning, så jag ska försöka hinna dit åxå en sväng, men får väl se vad kloclan blir på jobbet innan.
Men som sagt till er alla speciellea människor i mitt liv...GOTT NYTT 2011!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar