Summa sidvisningar

torsdag 2 december 2010

Torsdag 2 december

Hej alla! Fjärde semesterdagen och jag har ff inte gjort ngn större nytta hemma mer än det absolut nödvändigaste som tvätta, dammsuga//torka golv...! Orkar inte=(!
Ska väl ge mej ut och mocka snart men måste värma mej lite först innan.
Var nere på jobbet en snabb sväng förut.....! Kanske skulle väntat till måndag, nu kommer jag bara gå o tänka hela tiden.....=//!!!!!!!!!
Ikväll e det Sissi träning men jag e SÅ RÄDD att köra i detta väglag. E det halt på E:4an tro????Jag hatar detta väglag, e det bara jag som e så himla rädd//feg??? Tror att allt ska hända bara för att jag ska ut å köra. Hade Mats varit hemma hade han fått åka men nu har han åkt på möte och kommer hem imorgon. I HATE IT!!!!!! Ngn frivillig som vill ställa upp och köra??????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar