Summa sidvisningar

tisdag 14 december 2010

Tjolahopp

Idag är man ledig, men det finns ju hundra grejer att göra ändå! Mocka, tvätta, städa....hm listan kan bli huusitt liv som bli huuur lång som helst.
Men idag får det nog bli investering av en ny dammsugare, den befintliga har nog tjänstgjort färdigt nu!
I allafall......måste nog åka en sväng till LInköping igen då det inte är en enda julklapp inköpt och julafton e om en och en halv vecka.
Men, men om en vecka e det julklappshoppning i Ödeshög, och jag min dumma nöt har sagt att jag ska va med. Herregud, har ju aldrig hoppat en bana i hela mitt liv....! Hur ska det gå? Var uppe och hoppa lite igår, och första hindret hoppar Sessan först å ja sen......! Men sen gick det väl skapligt. Stackars häst, få upp en sådan som jag på ryggen som inte kan ngt.... inte i hoppning i allafall. Ja, ja...till och med mannen sa igår; Ska duuuuu hoppa på onsdag? Ja, sa jag....ska du komma å titta? Ja, det måste jag nog göra....du kanske flyger av!!!! Visst e det väl bra när man får ett sådant moralsikt stöd, eller hur?

3 kommentarer:

  1. hahha ja då kanske man skulle ta sig dit upp....*s* nä skämt åsido...inte kul att ramla av...se till o ramla rätt bara eftersom julen är ankommande.....

    lycka till /Tjolahopp

    SvaraRadera
  2. Jag ska försöka....vem e du??????

    SvaraRadera
  3. skåningen från Eslöv som nyss hade flyttat till bynn jue.....;) /Tjolahopp

    SvaraRadera