Summa sidvisningar

onsdag 8 december 2010

Onsdag 8 december 2010


Mina två underbara töser som jag älskar av hela mitt hjärta. Ibland kanske det inte märks, men de är det bästa som hänt mej.
Idag har jag varit och jobbat mellan 9 - 15, trots ledig dag egentligen, men ibland så är det som det är. Tar igen det ngn annan dag istället.
Nu är det bara knappt 2 veckor kvar till jul och INTE en enda julklapp är inhandlad. Herregud tänker en del, men ja så är det. Är alla ni färdiga med era inköp??????? Jag vet nog det mesta som ska köpas, tror jag.Endast mannen som jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på till, men det ger sej.
Nehej gott folk, ska nog ta en lite kvällspromenad i det kalla vintervädret med hundarna, sen är det soffa och lite tv innan det e dags å nanna kudden=)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar