Summa sidvisningar

torsdag 23 december 2010

................................

Dan före dopparedagen.......och man hoppas in i det sista=//!!!!! Jag blir nog både ledsen och besviken. Inte arg för det e ingen ide, men hoppet e ju det sista som försvinner säger de ju, och till viss del kan jag nog hålla med. Får man gnälla här på bloggen....ja jag tror det faktiskt, och får man inte så gör jag det ändå. Ibland så tror man att alla är lika, fast tyvärr så e det inte så. Men har nu beslutat vissa saker, fast jag vet att det kommer bli konsekvenser.....men det får bli så. Jag vet att det finns människor i min närhet som VERKLIGEN bryr sej om mej, mer än de som kanske borde göra det. Ni som e mina RIKTIGT nära och kära VET vilka ni e! Ni ska veta att ni verkligen ligger mej varmt om hjärtat och kommer alltid att göra!!!!!!!!!!!!!!!
Men som sagt....till er alla ( nästan i allafall ) från oss alla i PIKATORP, en RIKTIGT GOD JUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar