Summa sidvisningar

måndag 27 september 2010

Tisdag

God morgon alla glada=)! Tisdag morgon och ytterligare en arbetsdag väntar.
Jag fattar inte var alla dagar tar vägen åt, dvs de går åt hlte för fort. Hinner knappt vakna, sen e det fullt ös till sängdags igen hihi!
Imorgon ska jag till min underbara vän och köra lite styrka=))!!!! Har längtat sååå och hoppas att det kommer fortsätta varje vecka. Inte det att jag vill bi ett muskelknippe, men lite fastare på vissa ställen skulle ju inte skada. Tänk så mkt jag tränade för några år sedan men va vissa anledningar blev det så att jag slutade på gymmet. En del av er vet varför.......! Som de flesta nog vet så är jag nog en principmäniska och när vissa grejer når en viss gräns så får det vara.
Men nu suger det verkligen i styrketarmen igen, och vem vet, kanske blir några svängar till gymmet i mjölby åxå snart! E såååå sugen på att ha lite pass igen, men det är ju detta med tiden också!
Nehej go vänner, mot arbetsdagen, vi hörs å syns!!
Tudiluuuuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar