Summa sidvisningar

onsdag 8 september 2010

Onsdag

Ja ibland får man nog stanna upp, inte ta allt för givet, eller vad säger ni? Ullis var med i en bil igår som for av vägen, det kunde gått riktigt illa, men nu var det "bara" ont i nacken och ryggen. Men i allafall åkte vi först till vårdcentralen för att sen åka vidare till akuten för röntgen.
Så ibland när man kanske känner sej lite hängig eller trött, på dåligt humör eller vad som, så tänk att det finns bara ett liv, eller hur.
Visst är det väl lite så eller.....Fick idag några fina ord i ett sms; Tack för att du finns=)! Man blir så glad för sådana ord för ibland kan man känna sej som världens hemskaste människa. När man har sina dåliga dagar är det alltid ngn annan som kommer i kläm känns det som. Men jag vet att jag har vänner som jag litar på, som jag tycker sååååå väldigt mkt om. Ni vet vilka ni är.
Så nu ska jag i alla fall åka till ridhuset och rida Sessan istället för Ullis eftersom hon måste vila sin rygg, undrar hur det ska gå med tävlingen på söndag?

Ikväll kommer Mats hem, gud så skönt så han kan ta hand om sina jkla grisar. Det e ju inget annat än jobb, problem med dem. De öppnar dörrar själva, går genom eltråden. Rätt va det är så är de i hela trädgården och där vill jag verkligen inte ha dem.

2 kommentarer:

  1. Ja du har så rätt i det du säger, man ska inte ta något för givet. Vi var ju på begravning i veckan och uj vad det var tufft, det är hemskt när någon dör som inte levt klart. Ja du vilken tur de hade Ullis och Patrik, skönt. Ta väl hand om varandra och ha en go ledig helg. Kramar Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny, visst e det så. Ja fy för begravningar å speciellt när det handlar om yngre....!! Kramar själv, ses på jobbet=)) Kramiz

    SvaraRadera