Summa sidvisningar

onsdag 22 september 2010

Shabby Chic

Alltså jag bara älskar Shabby Chic, och vill inreda så i heeeeela mitt hus, men ingenting är gratis och man måste ju fundera hur man vill ha det......men jag har redan börjat med lite tankar hihi. Har åxå handlat en liten lampa till köket idag lite i denna stil. Jag är bara så trött på mina STORA fönster, visst de är fina men hur lätt är det att hitta typ hissgardiner till fönster som är 170 cm breda???????? Hittade en idag som var sååååå fin, men fanns max upp till 1,40=(! Bara att inse att man inte kan vara lat då det gäller gardiner utan bara att sy själv. Men har lite ideer om hur jag ska göra, bara å hitta tyget åxå hur nu det ska gå. Kan väl aldrig finnas i lilla Ödeshög??????? Sen har jag ju mitt lilla project som står i ladugården, kanske skulle sätta lite fart, åh va fint det kommer bli....mer avsläjar jag inte. Sen vill jag göra om i min stora hall åxå, puh säger Mats......, vad ska det vara bra för, men nu e det så att karlar inte begriper denna delen av livet...alltså iinredning menar jag.
Sen skulle jag vilja ha tag på en korgstol åxå, modell större, en sådan som man kan krypa upp och mysa i med en go filt över benen. Är det ngn som har ngn så hojta till. Gärna vit, men det måste den inte vara.

Idag, onsdag fick Hedwig sin bebisar, 10 stycken blev det men 3 av flyttade till nangiala...=(! Men de andra verkar pigga och krya, kommer bilder inom snart. Ska visst vara lika pappa Holger hehe.

Nehej go vänner, ska sätta upp min nya fina lampa i köksfönstret, ni som vill se får komma och titta!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar