Summa sidvisningar

tisdag 14 september 2010

Mina goa "björnar"

Visst är de helt underbara dessa två grabbar. Rambo, översta bilen, är en lugn å stillsam kille, förutom när det gäller hästarna. Han jagar dem gärna å det e inte det roligaste=(!
Edwin är äldst av dessa två godingar och blir 5 år 1 november=))!!! Han är mammas pojke och vill gärna vara där jag är. Han gillar också att på morgonen köra upp Mats från sängen och sedan själv lägga sej där hihi!
Idag är man ledig, men tvättmaskinen snurrar redan, och städning står på schemat. Men först ska jag nog ta en tripp till Dinners och ta en kopp kaffe!

2 kommentarer:

  1. Dom är för härliga grabbsen! : )
    Så goa! *ler*
    5 år redan, gu va tiden går fort...
    Ivve blir 5 i januari!
    Jag minns när jag kom till alvastra en av de första gångerna, då va Edwin en liten nalle björn som for runt! Nu är han en lung, gamal herre i sina bästa år!!! : )

    Kram Kram

    Hoppas vi kan styra ihop den här kvällen snart... De e för förskräkligt : ) att de inte blivit av tidigare.. men de e så mycke me
    jobb, barn, tröska, o allt som hör till...
    på fredag e det begravning för mormor karin sen hoppas jag verkligen vi kan få ihop en kväll!!

    ta hand om dej!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Yjingeling Jossan!!!!
    Ja absolut att vi MÅSTE ses snart. Men vi hörs kanske i eftermiddag=))!
    Ja jag minns åxå när du kom med Ivve till ALvastra, då va han inte mer än två ...... hög hihi!
    Tänkte vi kanske kan få till lite Jossan träning åxå i ridhuset=) // Kramiz

    SvaraRadera