Summa sidvisningar

onsdag 29 september 2010

Bästa vänner

Det är få förunnat att ha riktiga bästa vänner. Jag är en av de lyckligt lottade som har några stycken-ni vet vilka ni är. Ni finns alltid där när man är ledsen, glad, arg, sorgsen eller ja vad det nu är. Det är så skönt att kunna lätta sitt hjärta till ngn när det är ngt speciellt, eller hur. Ni som läser detta och känner igen er, ta åt er!
Nu ska jag snart åka till en av dem som ställer upp på mej i alla väder=)!!!! Denna person är så jäkla speciell, och har en STOR del i mitt hjärta. Finns ingen som denna underbara människa.
I eftermiddag blir det en snabb sväng till jobbet.....ja jag vet att jag är ledig, men ibland blir det bara så. Tar igen det ngn annan dag.
Ibland har man ju idetorka vad man ska skriva om!!!!! Vad vill ni läsa om?????? Fråga gärna, jag svarar så gott jag kan, men jag vill inte att nfn ska vara anonym, e ju så himla nyfiken hihi!
Ha en bra dag alla!!!!! // Kramizar

2 kommentarer:

  1. Ja du Jessica det skulle inte vara lätt att leva utan vänner. Det är bland det bästa som finns att få umgås med vänner, det ger så mycket god energi;) Ha det gott. Kram Jenny

    SvaraRadera