Summa sidvisningar

söndag 19 september 2010

Söndag morgon//förmiddag

Tjingeling alla glada=))! Nu e det snart dags att bege sej till jobbet igen för en förhoppningsvis härlig söndag med mkt att göra. Lite bussar har vi allt bokat, men förhoppningsvis dyker det upp ännu flera. Har funderat ibland på de ställen som inte har så mkt bussar, vad tråkigt det måste vara....va gör de hela dagarana. Finns ju inget värre än när det är lugnt.

Idag på morron har Mats å jag varit å röstat, så det blir med spänning man sätter sej framför tv,n ikväll efter jobbet och ser resultatet. Men kan bara säga en sak.............!!!
Funderar på ett blogg inlägg jag läste förut......mina barn börjar ju bli så stora nu, men var jag en hönsmamma när de var yngre? Vet faktiskt inte. Men visst har man alltid viljat veta var de är, hur de kommer hem, hämtat om nätter//mornar, ringt efter dem, blivit arg//orolig om de inte svarat. Spelar ingen roll att de är stora nu för man vill alltid veta om de kommer hem eller inte. Så även när de nu är vuxna så tror jag att amn alltid kommer att ha en liten oros smula i bakhuvet, hur det kommer gå för dem i skolan, på jobbet, på resa eller vad de nu hittar på. Nehej gott folk, nu måste jag se till att Ullis kommer upp om hon ska hinna med både häst och rösta innan jobb väntar även för hennes del. Ja, nu är ju som sagt båda så stora att de röstar=))
Ha en underbar dag alla för det ska jag ha=))!!!!!!

Kramiz till alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar