Summa sidvisningar

torsdag 17 juni 2010

Torsdag

Hello alla mina vänner....alla som jag känner=)!!!! Vilken härlig dag det varit idag! Vädret på topp, gått kanon på jobbet. Trevligt besök av HK, ja vad kan man mer säga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommer hem till en lycklig man som äntligen vågar tro på att det är dags att slå av vallen!!!! Gissa om det blir mkt mat till djuren i vinter. Håll tummarna alla att han däruppe håller i regndropparna i MINST en vecka till!
Imorgon funderar jag på att sluta middan men det beror ju helt på hur mkt vi har att göra. Men då fick jag i uppdrag att vända hö.....hur ska jag göra! Sola eller sitta i en varm traktor, men ja, vill ju förståss att hästarna ska få bra mat.
Har pratat med mamma en sväng idag,saknar henne faktiskt. Ibland är det inte så roligt att ha mamma 32 mil bort...! Skulle så gärna vilja ha henne lite närmare, men man kan ju inte få allt. Det får nog bli en liten sväng till skåneland snart.
Nehej, nu ska ja gå ut å se vad som händer på farmen.
Ha en bra kväll alla! // Tudiluu
P.s Alla ni därute, skriv några rader när ni varit och hälsat på D.s

3 kommentarer:

  1. Jenny Stjernberg17 juni 2010 kl. 15:17

    Hoppas att du får en skön helg. Vi ses nästa vecka. Kram
    ps ha en skön åktur i traktorn:)

    SvaraRadera
  2. Hmmm vem e anonym......?????

    Jajemen Jenny det gör=)! Ha en riktogt härlig helg själv!!!! Kramiz

    SvaraRadera