Summa sidvisningar

måndag 14 juni 2010

Tisdag

God morgon alla! Idag tog man sej en sovmorgon men fyyy va jobbit det är att komma igång!
Vad händer idag då....tja, första maskinen tvätt rullar, promenad med hundar, städa, spola transport nej fyyy nu vill jag inte se mer.
Äntligen har denna ovanliga underbara sol tittat fram och jag hoppas verkligen att den kommit för att stanna. Allt blir ju så mkt lättare då! Man blir liksom piggare och gladare. Känns som de sista dagarna inte varit med mej eller hur man ska säga. Har inte känt mej på topp direkt, lättirriterad, ledsen, tjurig ja allt skit!
Men nu är det hopp om det igen. På jobbet rullar det på och det är så jkla kul. Hela helgen har varit kanon!
Inför kommande helg är det ju vätternrunda samt prinsessbröllop så det kommer nog bli MASSOR!!!!!!!!!!
Ha det gött alla, och glöm nu inte skriva en liten rad eller hälsning och gärna vem ni är. E så så himla nyfiken så jag måste veta VEM som skriver hihi!!!

3 kommentarer:

  1. Halloj!!

    Jag e då en trogen följare útav bloggen! : )
    Gick det bra hos Cissi idag!?? : )
    Ha de! / Kram

    SvaraRadera
  2. Tjingeling Jossan! Ja tack för att du följer mitt enkla liv hihi!
    Ja det gick kanon, Sissi tyckte jättebra om henne, och det va kul att hon skulle vara med på tävlingen hos dem den 1 juli. Så mandagen innan blir det träning där igen! // Kramiz

    SvaraRadera
  3. Kul att hon e så duktig Sessan och Ullis med förstås! : )
    Får se om jag kan samla ihop familjen o komma och
    titta på tävlingen i Mantorp. Det e ju inte det
    enklaste men viljan finns!!! hihi : )
    I em ska vi åka in till Vadstena en sväng o njuta
    av staden o det fina vädret! mysigt! : )
    Ta hand om dej! Kramis

    SvaraRadera