Summa sidvisningar

lördag 19 juni 2010

Lördag

God morgon alla i detta "sketväder"!!!!! Vad händer idag. Jo........handla, städa=(, sen e det fest till kvällen. Ska bli kul att träffa lite andra människor att umgås med hihi!
Igår var vi en sväng hos Nicanders och fick världens godaste rabarberpaj, yack Maggan, det hade du gjort bra=)!
Nehej, nu ringde telen, dags att bege sej på förmiddans äventyr hehe! Åtekommer.
Förresten, en sak till. Det gör mig lite irriterad att när man läser min blogg inte kan ge sej tillkänns vem man är. MÅSTE man vara anonym?????????????????????? Grrrrrrrrrrrrrrrrr

2 kommentarer:

  1. jag va den förste som va anonym...jag som skrev om jobbet...jag e en kvinna på snart 40 år och är på väg att flytta till Bynn...följt lite av bloggen då jag jobbat hos en familj som rider för Sissi Lilja...min svärmor har tränat Sissi själv när Sissi va ung.Vill ej skriva namn men du känner mig inte...jag är inte samma som den andre anonym...får se jag kanske vågar ringa o ge mig tillkänna =)

    SvaraRadera
  2. Hej på dej du! Jaha till bynn, var bor du nu då? Vet du vem jag och Ulrika e tänkte eftersom hon åxå rider hos Sissi!

    SvaraRadera