Summa sidvisningar

lördag 5 juni 2010

Lördag 5 juni

God morgon alla i detta land! Lördag morgon och det är ledig helg. Men vfr ska alla lediga dagar alltid gå så himla fort?????
Nu har jag städat färdigt för idag, tvättmaskinen snurrar och ridturen väntar.
Efter det tänker jag faktiskt njuta av att vara ledig, kommer försöka sitta i solen det mesta under dagen......tror jag.
Vecka som gått har det inte hänt så mkt spännande eller....!
Måndags fyllde pappa 60 men kunde inte firas förrän på tisdagen, vet inte vfr.
Eftersom inte alla var överens om vad som skulle ges så fick var och en komma på vad de ville. Hm vad ger man ngn som har det mesta? Men tillslut knåpade jag ihop ett album med olika foton och klipp som jag faktisk tror blev himla bra. Sedan hade alla samlat till en liiiiiten present i form av Björn Skifs album.
Vad de andra gav får de själva avslöja=)!
Tisdagen bjöd åxå på en resa till Arboga där jag, Suada och Eva skulle visa hur man kan göra för att få det lika fint som på Dinners i Ödeshög hihi! Det blev sååå fint och jag tror alla är nöjda.
Torsdag kväll var det dags att åka till terrängbanan i Boxholm med Ulrika och Ulysse`! Jag tror både häst och ryttare tyckte det var kanon, en del saker trodde vi hon skulle tycka vara läskiga men inte. Hon tuffade på över allt som kom i hennes väg.
Återkommer strax med lite härliga sommarbilder från oss i Pikatorp!
Ha en bra lördag alla därute=)!
Tudiluu

1 kommentar:

  1. vad kul att du gillar min blogg:)
    Även om den är lite dyster just nu:D..

    Min blogg är ganska enkel:)
    Man gör en header och en bakgrund,sen kan man lägga till det man vill så som typsnitt,smiles m.mm

    ''kan testa att göra en till dig om du vill:)''

    Önskar dig en fin helg!
    kram/Jessica

    SvaraRadera