Summa sidvisningar

lördag 26 juni 2010

Midsommar


Så har det varit midsommar även detta år. Kvällen tillbringade vi hos Magnus o Maria, tack för en trevlig kväll med god mat och gott sällskap.
Nu är det såhär kära vänner att jag har SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hela två veckor. Vad ska jag göra då, tja ni....endats ta dagarna som de kommer och ha det guttans.
I börja av veckan var jag på möte i Stockholm som var kanon. Själva mötet kanske varade i max två timmar, resten var trevligt sällskap med övriga chefer och HK.
Vi var på Bullandö på Värmdö och åt riktigt god mat, därefter fick vi vara med på en segeltur.
Kvällen slutade på Djurönäset med härliga skratt och gott dricka=)!
Hit kan jag verkligen rekomendera folk att åka om man vill bo mysigt och fint. Inte dyrt alls. Ligger precis vid havet.
Nehej kära vänner. Idag skulle vi kört in det sista av höt, men va händer...PUNKA på den frbnade traktorn. Så jag vet inte hur han löser det.
Vi hörs alla....o ni....glöm inte att lämna en liten rad hihi!
TUDILUUUU!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar