Summa sidvisningar

måndag 14 juni 2010

Måndag

Ibland blir aldrig ngt bra! Hur man än försöker så är man aldrig tillräcklig....!

Nu har arbetshelgen kommit till ända och imorgon är jag ledig. Men det är fullt upp i allafall. Städa, tvätta, fixa och dona!
Skulle behöva ta en liten promenad med hundarna men har ingen ork eller lust just nu!

Sen måste jag skriva som min namne, Jessica; om det är ngn som läser...vilket jag tror det är så kan ni väl gärna lämna ett litet spår av att ni varit här och kikat=)! Alltid lika kul att läsa några små rader från kända och okända.

Kramiz till er alla

3 kommentarer:

  1. går in o läser för att se om jag ska våga ringa o söka jobb hos dig...har inte vågat ännu =)
    är en person som gillar stå bakom kulisserna om man säger som så....

    SvaraRadera
  2. Hej anonym.....! Skulle gärna veta vem du är?!

    SvaraRadera
  3. Älskar dig Mamma, du är världens bästa=)<3

    SvaraRadera