Summa sidvisningar

söndag 19 februari 2012

Måndag morgon!

Det är måndag igen och ytterliggare en jobbahelg har gått. Dagarna springer iväg. Vi har nu avslutat vår lilla tävling på jobbet, och vinnare är..................................................! Ja ni får själva se och höra när ni kommer till jobbet( detta till mina arbetskamrater förståss hihi)!
Två dagar kvar sen ledig dag. Denna veckan måste jag investera i ett par nya träningsskor. Hoppas bara att min lilla vad är fullt frisk till onsdag. INTE en onsdag till att hoppa runt som en kråka. Om det bara kunde bli barmark ute så man kan börja springa igen. Nu måste jag ta tag i mitt liv, kan inte gå en sommar till i denna kropp haha! Nej så nu jäklar. Vet inte var inspirationen kommer ifrån men den finns där kan jag lova.
Det får va slut med allt godis och onyttigheter. Men det e inte det lättaste heller med det jobbet man har. Man vill ju så gärna provsmaka allt gottigt som finns, och vad händer, jo de där bilringarna blir bara fler och fler. Jag vill verkligen inte vara tillbaka där ag var -95, innan jag började på VV. Då fixade jag 25 kg på knappt 4 månader. Nu skulle jag önska bort 10 på ett kick! Men på med karaktären och kör igång!
Nehej, dags att fixa till sej lite, ge hundarna lite frukost, sen mot jobbet.

1 kommentar:

  1. Du är fin som du är vännen !!!
    Ha en riktigt bra dag :) KRAM

    SvaraRadera