Summa sidvisningar

söndag 5 februari 2012

Måndag morgon................

Morning! Det e ff för kallt tycker jag. Minus tio men blåst på detta så kan ni ju tänka er hur kallt det är.
Det e inte kul heller när hästarnas vattenkoppar fryser. MEN som tur är så är den nya sadalkammaren rikigt varm å go så där klarar sej vattnet=)!!! Bara att ta slangen och gå runt och fylla allas hinkar.
Jaha idag då, jorå...jobb! Igår var det lite fart på jobbet faktiskt och detta gillas verkligen! En hel del bussar på dan, både bokat och icke bokat, samt på kvällen kom det också några stycken. Till helgen får vi hoppas på rejält med besök hos oss då en del sportlov sätter igång nu!
Jahopp ni vänner, endast 2 dgr kvar med bilen. På onsdag blir det att åka och inhämta xc70;n!!!!!!!!!! Ska bli såååååå skönt! Alltid kul med ny bil, men till säljarens förtret får det nog bli ett inbyte. Det verkar lögn i den att sälja den privat, och ska sanningen fram så orkar jag inte hålla på och fnöla och krusa för folk.
Det e visst många runt omkring som byter bil just nu. Nu när jag äntligen köper mej en bil med fyrhjulsdrift så hoppas jag att jag i fortsättningen slipper att köra fast på vägen OM det nu skulle komma en massa snö.
Nehopp alla glada, ha en go dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar