Summa sidvisningar

tisdag 7 februari 2012

God morgon

Jahopp....tisdag och snart en ny arbetsdag. Just nu känns det som att man inte gör ngt annat än att jobbar och sover.
Lite mockning och utfodring av djur brukar åxå hinnas med så här på morronkvisten=)!
Imorgon förhoppningsvis är det bilbytardag. Inte utan att man längtar ju! Har haft min bil nu i 4½ år så det e väl tajm kan man säga. Tänkte att jag ger mej av ganska så skapligt på fm så man inte behöver stressa resten av dagen. har ju mitt pass på kvällen. Kan ni fatta hur mkt folk det är egentligen som kommer till mina pass. Helt otroligt, så visst måste det vara bevis på att man gör ngt som är bra eller hur?!!!!!!!!
Imorgon är redan tredje ggn å det kommer nya hela tiden, men nu får jag snart sätta stopp då det faktiskt börjar bli väldigt trångt, fast på ett positivt sätt. Vi får väl se när alla 10 ggr är färdiga om det e ngn som e sugen på att köra fler ggr, fast jag vet ju hur det blir sen när det börjar bli fint väder ute, då vill ingen gå in och träna!!!!!!!
Nehej ni, dags för lite frulle kanske, kniper i tarmen hehe!
ha en go dag alla
En liten bild på mej och två av mina härliga bröder=))))))))

1 kommentar:

  1. Godmorgon vännen !
    Visst säljer fröken inez helt fantastiska kläder !
    och hade det inte varit för prislapparna hade jag förmodligen köpt ALLT, hängt in dem i garderoben och låtsats som att det var "gamla" grejer när frågade... ;)

    Men det går ingen nöd på mig - jag har en härlig resa att se fram emot och den r säkerligen väl llt sparande i slutändan...

    ( Men, jag kanske kan fjäska lite inför födelsedagen... !? )

    Hoppas du får en riktigt härlig helg !
    Är du ledig förresten ?

    KRAMAR

    SvaraRadera