Summa sidvisningar

torsdag 16 februari 2012

Fredag

Flåt mej för att jag inte skrivit på x antal dagar. Har varit mkt nu. Mkt jobb, sjukstuga mm.
Redan förra onsdagen kände jag att ngt inte var ok i kroppen på träningen. Men tänkte att det nog bara e lite trötthet. Men på lördagen slog det till. På kvällen fick jag feber, va bara att bädda ner sej i soffan och ta det lugnt. På söndagen tyckte jag först att jag var piggare igen, men ack så fel ja hade. Efter att varit ute en stund i det underbara vädret på em så var det som om ngn slagit ett base boll trä i huvet. Hela kroppen värkte, huvudet bulta å ja va precis färdig.
Måndag jobb....trots att kroppen inte va helt med, likaså på tisdagen. Usch och fy!
Onsdag e ju alltid ledig dag så då tänkte jag att jag kan vila ut ordentligt. Men på morron kändes det faktiskt mkt bättre. Jaaaaa, då e det lugnt iför aerobicpasset på kvällen.
Så när det var dags för pass va ja laddad som tusan!!!!!! MEN vad händer.
Efter ca 5 minuter in i uppvärmningen säger det PANG i vaden!!!!!! Vad FN hände. Jag kunde inte stödja på benet. PANIK!!!!!!!!! Vem leder klassen nu?????????? Men jag hoppade runt som en kråka och tror nog att alla fick köra ännu hårdare, då jag gick runt hela timmen å puschade på alla! Eftersom alla e så jkla duktiga så visste jag att de kunde själva programmet. Tack alla tjejer för att ni e så jkla bra=)!!!!!
Ajja, torsdag morgon, sjukdomar på jobbet så jag öppnade kassan. Hem efter 10 timmar för att efter 2 timmar tillbaka igen. Blev ca 3,5 timmar till denna arbetsdag.
Väl hemma ska man försöka va lite social med mannen, MEN nu e det hans tur att känna sej krasslig. Han frös och hade ont i halsen. SUCK, vad har man gjort för ont egentligen??????? Kan det inte gå en enda vecka utan ngt jävelskap. Har varit något varje vecka sedan......ja en del av er vet vad.
Nehej alla, doggsen ska få lite frukost, sen dags att fixa å trixa lite innan jobb.
Ha en go dag alla!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar