Summa sidvisningar

onsdag 8 februari 2012

God morgon alla

Klockan är 07,00 och har redan varit vaken i ca 2 timmar. Gjorde mannen sällskap på en kopp kaffe innan han skulle bege sej mot den stora staden.
Igår var en dag som innehöll både det ena och det andra=)!
Det var ju dagen D som innebar att hämta ny bil i Motala - förhoppningsvis!
Hade ngn spekulant på v70;n men hade inget hört, så till slut gav jag upp och tänkte skit samma.....jag byter in den. MEN i sista minuten ringer Mats och säger att allt löst sej. Tjohooooooo, bara att föreberda allt och ge sej in till Linköping för att överlämna bil!
På väg till Linköping gjorde vi ett stopp hos söta Mimmi på Team Sportia i Mantorp, och vips så hade också en ny jacka åkt ner i en påse hihi! På mobilia finns även en outlet som säljer hårvårdsprodukter. Bla har de märket matrix som jag tycker är såååååå bra! Fick med mej två hårspry hem för 79 kr st( kostar över 200 hos frissan), schampo/ balsam och skum......allt detta för tillsammans 289 kr!!!!! Fynd eller hur!
Sen vidare mot Lägerhyddan för billeverans! Japp där stod de och väntade. Häftigt, inte provkört bilen eller sett den innan, utan upp med postväxel och vips så va bilen borta.
Sååååå, nästa mål var Motala! Mats skjutsade mej dit för att endast släppa av mej då han var tvungen att åka och hämta hyrbil för dagens Stockholmstripp.
Åh där stod ju pärlan.......fin e den! In och fixa alla papper, är en del som ska skrivas på vill jag säga. Försäkring, leverans mm. Sååååå va det dags för lite demonstration av själva bilen, o jisses, finns ju en hel del finesser som jag redan glömt vad allt är.
Sååååå, nu står den på gården å glänser hehe. Känns rätt bra faktiskt. Hoppas bara att denna bil kommer vara lika bra som den andra som jag faktiskt varit riktigt nöjd med.
Nehepp, tror att hästarna vill komma ut nu, dags att ge sej ut i kylan. Temp visar på minus 9 grader och det blåser. INTE så gott att gå ut i, men bara att klä på sej. Ha en bra dag alla.

1 kommentar:

  1. Halloj vännen !!
    TACK det ska bli super kul att planera bröllop ! Jag har ju vetat om det ett tag så vi har kommit en liiiten bit på väg, och jag älskar allt planerande :)
    Hoppas ni haft en super skön helg !! kramar

    SvaraRadera