Summa sidvisningar

söndag 23 oktober 2011

Söndag

Halloj alla! Japp...jag vet, det blir ingen ordning på detta bloggande! Dels e det tråkigt för jag vill gärna lägga upp bilder men det tar sådan jkla tid att ladda upp dem så ja orkar inte sitta å vänta. Å då tycker jag inte det e kul heller. Skulle gärna vilja ha ngt bra program för foton mm, men jag e inte så hemma i datorvärlden.....!
Vad händer annars då? Tja...vi har ÄNTLIGEN tagit första steget att fixa en ny sadelkammare. I den vi har nu e så rackarna mkt grejer att man typ får gå in å backa ut. Känns inte bra! Så idag har vi slagit ner väggen som vi ska flytta ut en bit. Nya kammaren kommer bli ca 12 kvm, å det känns som det kommer bli lagom. Lite omorganisation med sadel och tränsupphängning mm. Känns bra gör det hihi!
I går åkte vi till lantbruksmässan i Jänköping men nu var det nog sista ggn jag var med dit för det va ingen höjdare kan jag säga! visst de hade en del som rör stallet men det kan jag lika bra se i kataloger.
Dagen vart lång då vi åkte redan halv 9 och va hemma igen halv 4.....!
Så kvällen bidde lugn, blev soffan å några glas vitt, men va för trött för att göra ngt mer.
Nej nu e det dags att luncha Lilla G och Lucky, sen ta tag i lite mat å städning!
Vad gör alla ni andra denna söndag?
Kramiz till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar