Summa sidvisningar

måndag 10 oktober 2011

Måndag

Hej alla! Usch jag har nog inte tid med detta då det verkligen blir långt mellan inläggen! Men det e fullt upp hela tiden så det bara blir så här.
Ifredags var det dags för skånefrämmat. Lillebror med familj kom å hälsade på, och de hade plockat upp mamma på vägen. Var ganska lugnt då alla var trötta efter jobb// resa.
Lördagen började med frukost på Dinners, Niclas vill alltid ha våran frukost, och detta e ett gott betyg ska ni veta. Sen bar det av mot Linköping, inte för att jag behövde ngt, men fam Månsson hittar alltid en hel del=)!
Jag shoppade endast ett regntcke till ChatCha samt ett man spray! Det e VÄLDIGT behövligt med tanke på alla jvla kardborrar som finns i hagen!
Våran lilla Rambo ( hihi lilla ), har ett tag haft sån himla klåda, så idag fick det bli veterinär för hans del. För att de skulle kunna kolla igenom honom ordentligt, samt raka honom så fick han nanna en stund. Å jag kan lova at´t detta tagi på hans krafter. Han vill bara sova idag, klart har varit mkt för honom. sen började vi med hans medicin med en gång, och kanske även detta gör att han blir lite trött....stackars lillen!!!!!
Idag har varit ett jkla regnande heela dan så nu får hästarna komma in, det e dock lite tidigare än vad de brukar, men jag tror inte de protesterar! Vill bara tillägga att ni som inte sett det nyaste tillskottet i hästväg bara MÅSTE komma å titta på henne! Det e Sofias andra häst som hon hämtade i tisdags. Hon e såååååååå söööööööööööt, Lilla G heter hon!!!!!
Vad bjuder kvällen på för er andra då?
Pöss å kram alla !!!!

2 kommentarer:

  1. halloj raring !!
    det låter som om det händer en massa "spännande" saker runt omkring dig just nu !! Glöm dock inte att stanna upp och andas mellan varven oxå ;)
    Här blir det en väldigt lugn kväll i soffan. C ska åka på tjänsteresa i morgon och jag vill passa på att umgås lite innan ;)
    Många kramar till dig !! <3

    SvaraRadera
  2. nä, jag håller med dig, sjukdom är stressande och aldrig kul oavsett vem eller vad det gäller !!
    över karlstad strålar solen idag så jag tänkte passa på att ta med viggo ut på en riktigt lång promenad när han vaknar !! KRAMAR

    SvaraRadera