Summa sidvisningar

tisdag 11 oktober 2011

Galopp program

Tjao alla! Tisdagen e snart slut å det har varit en lång dag!
Jobbade 9-17,30, hem å prata en stund me mannen! Sen var det bara att börja fixa med Sessan inför en liten tripp till ridhuset! Eftersom lílla tjejen haft en kotledsinflammation så är det galopp program so gäller i tre veckor! Eftersom Ullis dels inte bor hemma och just nu är i Turkiet så e det lilla jag som får turen att fixa detta. Ni ska veta att man har muskler som man knappt inte vet finns hihi! Känns kan jag lova då man i tre minuter ska stå upp i galoppen, inte nog med det. Tre minuter i 6 varv, alltså 18 minuter puh! Men bra konditionsträning för både mej å hästen. Vi är nu inne på andra veckan=)! Ullis kommer hem på fredag så i helgen får hon rida själv innan det e dags för henne att bege sej till sitt jobb igen!
Fredrika å Johan var precis förbi en snabbis åxå! Johan kunde stolt visa upp sin nya BMW som de varit och hämtat i Helsingborg idag. Lång dag för dem, men fin va den=)! Grattis till nya bilen!
Nu e det bara sängen kvar känns det som!
Imorgon ny dag å nya tag hehe! Ledig dag imorgon, som inte ska innehålla för mycket måsten:
Men nu ska jag ta kväll för idag! Ha det gott alla.

1 kommentar:

  1. hej raring !! jag hoppas du har en härlig ledig dag och hinner med lite mys oxå mellan alla "måsten" Här har jag hunnit med både tvätt och lita bak, så har du vägarna förbi finns det fika ;) KRA´MAR

    SvaraRadera