Summa sidvisningar

tisdag 1 mars 2011

Onsdag 2 mars 2011

Jahoop då va det ledig dag! Ganska skönt faktiskt. Har släppt ut hästar, mockat, tvättat 2 maskiner, så nu är det ganska lugnt en stund. Som alla vet så är ju mina hall fixad och fin. Men nu återstår ästa problem. Hallen uppe på har ju inte fått ngn make over än. Jag funderar skarpt på om jag ska börja måla lite dörrfoder mm så att man kommer igång. Jag tror jag vet hur jag vill ha det nu men problemet är att få mannen med på noterna. Har redan funderat ut tapeterna.....väljer mellan två=)!
Nu är det fullt med smågrisar i pikatorp, närmare bestämt 43 stycken har det kommit sen i lördags natt=)! Jisses var ska vi göra av alla. Ska försöka få till lite bilder senare.
Sen har jag ett project till! Tog ju hem lite gamla trädgårdsmöbler från Mats farfar förra året. Funderar på om soffan ska få sej en omgång och sedan kanske ha denna inne i hallen med lite fina kanske hemsydda kuddar på. Ja man får ju lite inspiration av Mia Kinning....eller vad säger ni?
Vad ska ni göra mina vänner idag?
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar