Summa sidvisningar

måndag 21 mars 2011

Måndag

En liten bild på min lilla ChatCha! Nu äntligen börjar all otäck snö försvinna så nu e det kanske dags att sägga igång gamla tanten igen. Hon har vilat aaaaaaaldeles för länge. Men e ju rädd om henne för hon e ju ingen ungdom längre lilla skruttan.


Idag har varit en seg dag på jobbet. Ganska lugnt tyvärr, så man känner sej ganska seg i pärat hihi! Men lite lugnt i soffan nu innan man åker och kör aerobicpsset med alla girlsen=)! Nu e det bara 2 ggr kvar, så vi får se om de vill ha 5 ggr till.
Ha en go kväll alla så ses och hörs vi=)!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Haha... jag kan lova att det blev en del diskussioner om mitt val att tapeterna skulle ligga lodrätt oxå ;)
    Men nu är de på plats och jag är grymt nöjd med resultatet även om det gnälldes lite över att det tog dubbelt så lång tid !?
    Förhoppningsvis är även tapeten i viggos rum klar när jag kommer dit sen så jag kan inspektera och lägga mig i ytterligare ;) trevlig kväll ! kram

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin!! Härligt med hästliv och ännu härligare nu när våren börjar komma. Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  3. hihi... nu är tapeterna uppe, men HUR det blev vågar jag inte säga än... igår såg det bubbligt ut och jag är lite små nervös för resultatet...
    Dagens projekt blir att köpa lampor så jag ser allt i riktigt ljus. Jag tar med mig viggo som inte kan säga emot, och sen överraskar jag C med mina nya inköp - så jobbar jag ;) kram

    SvaraRadera