Summa sidvisningar

tisdag 22 mars 2011

Morning alla glada

Jahopp, ny dag och nya utmaningar eller..................???? Idag måste jag verkligen ta tag i lite sädning. Suck, e sådant som jag helst inte vill göra en ledig dag, men med två svarta härliga bkörnar som springer ut och in och har hela Pikatorps lera med sig under tassarna så e det inte mkt man kan göra. Sen e det målning av fönster, lister, dörrar. Nu SKA det bli klart. Tiden rinner iväg, och mitt mål är att till påsk ska allt vara färdigt. Men då blir det som sagt att sätta fart.
Imorgon är det möte i Arboga=)! Ska bli kul å träffa alla kollegor igen samt få med sej en massa matnyttigt hem. Nu ska det bli nyheter på Dinners ska ni veta=)!!!!!! Igår var det Eva som fick åka själv, idag är det Tobias K och imorgon åker jag, Maria och Suada! Gött att slippa åka själv faktiskt, det tillhör inte mitt favoritgöra precis.
Nehej ni, nu är kl 6 och det e dags å börja. Ska bli en skön promenad med Sofia åxå på morron runt Orrnäs- Vad ska ni göra idag alla goa vänner??
Kramen

6 kommentarer:

  1. Fy, tapeter och färg är inte billigt ! Mina favoriter från boråstapeters "new classic" kollektion går lös på 429:- rullen...
    MEN vill man ha det fint är det bara att öppna plånboken har jhag insett de senaste dagarna och idag ryker ytterligare ett antal tusenlappar är jag rädd !? ;
    Ha en mysig dag och hoppas du får mycke "pyssel" gjort ! kram

    SvaraRadera
  2. Hej. Tack för kommentaren om mina tavlor=) Jag är från Örkelljunga. Flyttade till Kristianstad när jag började musikgymnasiet och stannade sen kvar där i fyra år. Underbar stad enligt mig! Hoppas du fick lite gjort igår. Tiden går gärna fort när man har mkt att utföra... Ha en trevlig tisdagkväll.

    SvaraRadera
  3. Så är det väl alltid. Man ser andras hem, inspireras och tänker att "så vill jag ha det..."
    Hur bra man än har det så slutar man nog aldrig riktigt drömma om något annat...
    Idag ska kartongerna plockas upp i nya lägenheten. Jag ska ställa upp dörrarna på vid gavel ooch njuta av skitlukten - det är våååår !! ;) Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint du fått här på bloggen :)
    De har en förmåga att få en smälta barnen stora som små,men när de visar omtanke eller säger något gulligt då dör man lite en stund!

    Kramen till dig!

    SvaraRadera
  5. Wiiiie !! Fredag occh adressändrar dag :) Jag ville bara kika in och önska dig en riktigt mysig helg ! Jag kommer vara bredbandslös ett par dagar nu... tur att man har mobilen ;) KRAM

    SvaraRadera