Summa sidvisningar

tisdag 8 mars 2011

God morgon

Idag funderar jag på om jag ska börja med hall nr 2! Det är en del målning och eftersom man är ledig idag så skulle man kanske passa på att göra ngt vettigt av denna dan. Har ju min lilla bänk att måla också men vet inte var jag ska börja. Funderar på om denna kanske kan passa däruppe i stället för i groventren. Som ni kanske vet är inte mannen och jag överens om HUR vi ska göra övergången från hall1 till hall2.....han köper inte min, hrmf!!!!!!!! Håll tummarna gott folk att jag får som jag vill hihi!
Kanske återkommer under senare em lr kväll för att ev tala om vad jag valde att göra med min dag.
Men nu snurrar i allafall maskin tvätt nr 3, och ska nu ta stallet så e det åxå klart!
KrameliKram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar