Summa sidvisningar

fredag 18 mars 2011

Lördag morgon................

Lördag morgon 6,30 å jag e såååååååååååååå trött!!!! Arbetsdag idag och förhoppnignsvis fullt ös=)! Hela veckan har varit kanon så vi hoppas att det fortsätter så. Igår när jag kom hem fick bli en latfredag. Stallet var mockat, härinne va det dammsugit och undanplockat så jag tänkte jaha.....bara å inta soffan med lite kaffe=)!
Idag ska Mats transportera hö till Boxholm, hur ska detta gå med traktor å allt. Hoppas väglaget är ok, MEN vilken tid!
Jaja, ha en bra dag alla!

2 kommentarer:

  1. Godmorgon :)
    Jajjemen, det ska bli super kul att tapetsera även om jag kanske inte står för det största jobbet - det överlåter jag åt svärfar när han kvicknat till efter att ha passat vår vilding i natt ;)
    Ha en häärlig dag ! kram

    SvaraRadera
  2. duktig du är Mamma! loveyou <3 /F

    SvaraRadera