Summa sidvisningar

onsdag 2 februari 2011

Torsdag 3 februari

Idag väntar er ny arbetsdag. Va ju ledig igår och det e ta mej tusan alltid fullt upp dessa dagar. Upp i ottan, ut med hästarna.
Sen kom Cacka på en liten trevlig kaffestund.
Klockan 12,30 va det dags för en efterlängtad ansiktsbehandling på ML`s hudvård i mjölby. Åhhhh så skönt det var, och dum som man är köper man ju alltid med sej lite grejer därifrån, hrmf. Men mitt lilla ansikte har väl inte fått den bästa behandlingen av mej, men det ska det bli ändring på nu ska ni tro. Rengöring hit, smörja dit......ja ni vet hihi!
Hittade faktiskt ett tyg till mina gamla fina stolar i hallen som passar lite bättre till de nya tapeterna, men när en dyna va klädd så gav ja upp. Huuuu det va inte det lättaste, var det slätt på ena stället blev det rynkigt på det andra.
Frammåt senare eftermidda var det dags att fara till Motala och hämta bil. Nu blir nu nyfikna va??? Jorå, ska faktiskt beställa en bil hade vi tänkt, men vill ju då veta lite så vi provar en nu i några dar så vi vet att det känns rätt hihi! Fiiin e den, nya V70, men det blir en 2012=)!!!!!!!!Färgen har vi inte bestämt än men lutar åt en captain blue....låter va?
Nehej, nu e det dags för duschen och sedan arbeten. Ha en bra dag alla för det ska jag ha. Hoppas det blir full rulle på jobbet då jag vet att det är mässa i Stockholm.

2 kommentarer:

  1. Såg hos Jessica att du hade varit inne och röstat så jag villa bara säga tack ! trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  2. Hej du! Det va så lite så! Bilden är så himla fin tycker jag, man kan verkligen se hur han sitter där och fumderar över livet hihi! Kramen

    SvaraRadera