Summa sidvisningar

tisdag 15 februari 2011

God morgon alla i detta avlånga land! Har varit vaken ett tag men inte gjort några större väsen av mej. E egentligen ledig idag men mkt bussar på ingång så jag åker å hjälper dem en stund. Måste nog åka å hämta lite mat till Sessan som är beställt, städa, mocka, promenera....ja så va denna dagen säkert slut.
Hoppas verkligen att Mats bil kommer idag! Nu börjar det bli lite knöligt för alla tre vill ha bil samtidigt och just nu finns det bara två på gården. Men som sagt, han får en bil "så länge" en passat kombi TDI tills den nya volvon kommer. Jajemen ni läste rätt, en splirrans ny Volvo V70 2012 är beställd med ALL tänkbar utrustning. Vi tog faktiskt en svart metallic....hur låter detta=)? Nu är det ju så att det är Mats jobbarbil men en å annan lite resa kan man nog göra i detta åk haha. Så det får nog bli så att jag säljer min lilla pärla, ska endast fixa franrutan först, sen blir det nog blocket. Vi behöver inte ha två stora bilar¨på gårn utan jag skulle kunna tänka mej ngn liten golf diesel lr ngt.
Nehej ni, ut i blåsten mot stallet.
Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

  1. Vad kul att vi hade den :)
    Nyfiken som jag är "vilken var det?"
    Har lite olika designer till dig :)
    Har du paint?

    Kramelikram/J

    SvaraRadera