Summa sidvisningar

tisdag 22 februari 2011

Måla // Klä om stol!

Morning alla! Uppe med tuppen idag IGEN!!!!! Bidde inget möte idag på jobbet så det e bara å sätta fart för idag har man "häcken" full så att säga=)!
Mocka, veterinär med Edwin, måla stol, sy klart gardiner, tvätta o städa...! Japp det va den dan!
Jo......i somras släpade jag hem en stol från Mats farfar och sen blev det inte mkt mer. Den e väl inte den vackraste som den står men kan bli. Så igår målade jag lager ett! Mitt stora problem var hur jag skulle få till ett nytt tyg????? Men vad händer då? Har man inte en helt underbar arbetskamrat som säger: - Vill du ha hjälp med stolen, jag har ju jobbat med detta. Det kom som en skänk från himmeln=)))))!!!!!!!! Så nu är tyg inhandlat, sen e det bara å sätta igång. Tack snäll Jenny för att du vill hjälpa mej. Den kommer bli sååååå fin!!!!
Vad ska alla ni andra göra idag då?
Tudiluu

1 kommentar:

  1. Ja, jag tror det blir toppen ! just nu kliar det i fingrarna efter att få börja inreda och pyssla :)
    Ha en toppen kväll !
    Jag ska bänka mig i sängen med en bok en stund och njuta av tystnaden när killarna tog en tur till affären :)

    SvaraRadera