Summa sidvisningar

torsdag 3 februari 2011

Fredag morgon

God morgon alla!
Idag väntas åter arbete, ända till tisdag förresten innan jag är ledig. Men helgerna brukar bara swissa förbi i ett nafs.
Igår var Ullis å tränade för Nina Fox Stark en stund, det är ju alltid kul att prova ngn annan. Vanliga fall så rider hon ju för Sissi Lilja, men Sissi har haft förhinder i två veckor. Men det är ju nyttigt att rida för ngn annan åxå! Men jag tror hon va nöjd, fick lite tips på olika övningar som hon kan göra. Hon avslutade med att säga till Ullis, med den hästen kan du göra många olika spännande steg=)!!!! Ja det låter ju lovande eller hur.
Nu kallar duschen! Ha en bra dag alla och kom ihåg om ni är här så lämna gärna ett litet avtryck. Jo en sak till, ibland vet i bänken vad jag ska skriva om, vad tycker ni att ni vill läsa om???????

2 kommentarer:

  1. Hej Hopp!
    Ska fixa lite smått och gott till din blogg,måste bara veta om du har Photoshop eller paint?
    Man skriver alltid dessa innan man lägger in dem som en bild ungefär!
    Barnen är sjuka så det kan dröja någon vecka har så mycket att ta igen.
    Hoppas du haft en underbar helg!
    Kramelikram

    SvaraRadera
  2. Halloj! Jag har inte photoshop....men paint tror jag finns. Det e lugnt Jessica, du gör det när du har tid. Jag tillbringar min helg på jobbet, så mkt annat har ag inte gjort. Ha en fortsatt bra söndag.
    Kramiz

    SvaraRadera