Summa sidvisningar

torsdag 24 februari 2011

Brrrrrrr..............

Nu får det baske mej vara bra med denna kyla! Blir ju inte sugen på att göra ngt. Bara å burra ner sej i soffan med en go kopp the och vila ögonen på tv;n! Visst vi e bara i februari, men vintern kom tidigt!
Idag var det att gå upp med tuppen kl 04,30!!!!! Detta är inte roligt alltså, men idag var jag tvungen att följa med å öppna på jobbet. Men halv 4 fick det bli hemfärd igen. Nu har jag gjort det värsta hemma....det där tråkiga ni vet som att dammsuga, torka golv, plocka ur // i diskmaskinen. Men nu får det va, ska bara gå ut och ta in hästapållarna åxå sen e det soffan.
Jag har ju nu i ca 5 / 6 veckors tid kört GI, och minsann så funkar det. Men nu e jag såååååå sugen på allt vad gott heter. E det ngn som har några tips på hur man ska komma över detta sug. Godis, en god macka, pizza.....mm finns ju så mkt gott....!!!!!!! Fast visst har det gett resultat. Vågen har ag inte ställt mej på men jag känner ju på kläderna....skoj, skoj. Kan ju bli så att man vågar sätta på sej bikinen i sommar. Visserligen skiter väl hästarna i hur jag ser ut i bikini ( e ju bara de som ser en här haha ), men just känslan för sej själv. Men måste ta tag i lite löpning så fort vädret och isen blir bättre, för just nu är det inte springvänligt. Lite styrka skulle inte heller skada, men til gymmet e jag inte specillt taggad att gå, så jag får väl ta mina stackars små hantlar och kämpa på.
Beacj 2011// here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar