Summa sidvisningar

onsdag 19 januari 2011

Torsdag 20 januari 2011

Jahopp, ny dag igen. Snart har hela lediga veckan gått och gerregud vad tiden går.
Har jag gjort ngt nyttigt denna vecka? Tja, lite i allafall,har ju börjat med hallen. MEN, finns ett stort problem, vi kan inte bestämma vilka tapeter vi ska ha! Vill vi ha dem till helgen så MÅSTE vi bestämma idag och beställa INNAN kl 17 ikväll. Hallonröda eller beige/bruna??????
Men i vilket fall som helst så kan det inte bli sämre än det rosa som är idag.
Så nu blir det att fortsätta måla dörrar och lister.
Men först ska jag ut och mocka i stallet, sen ikväll är det Sissi träning.
Vad ska ni hitta på idag då?

3 kommentarer:

  1. Hej, jag tycker att de hallon röda tapeterna låter hur läckert som helst, blir nog kanon. Idag är jag ledig, eller inte det är en sån dag idag med hur mycket som helst som ska göras, men du vet ju hur det är.... Ha det så gott nu de sista dagarns på semestern:)Kramar Jenny

    SvaraRadera
  2. Halloj där! Ja det lutar nog åt det hållet. Jag gillar ju det där röda, har ju till och med det i köket. E bara fundersam över så att det inte blir för mkt av det goda. Ja menar rött i köket, rött i hallen. Var inne på typ mörk grått, men tror det blir för stelt.
    Ha en bra dag=)!

    SvaraRadera
  3. hallojsan....
    inte kul alla gånger att bo på landet...iaf inte vid snösmältningen...*suck*

    va på Dinners häromdagen o åt och det kommer vi att göra om för det va ju gott...det smakade något iaf...alltså de va kryddor på ;)

    SvaraRadera