Summa sidvisningar

lördag 22 januari 2011

Lördag 22 januari 2011

Japp så börjar det å hända grejer med hallen/ni vet min väldigt rosa hall! Kommer att lägga ut före // efter bilder inom kort. Tapeten jag har valt tycker jag passar lite in i den lantliga bilden.
Ska försöka sedan att "inreda" hallen i lika lantligt. Hade bla en gammal låda i stallet som kommer från Tant Gulla, som användes att ha foder i! Men nu ni ska den målas vit och den kommer passa såååååå bra. Åh jag bara längar! Sen skulle jag villa hitta ett gammalt bord plus spegel som kan vitmålas och åxå användas här. Nehej, nu svär mannen, så det e lika bra jag hoppar ur här och hjälper till. Kanske skriver lite senare.
Har ni några inredningsförslag så tar jag tacksamt emot, lantlig hall =))!!!!!

3 kommentarer:

  1. Jaa usch när det börjar sväras ...antingen ska man hjälpa till eller hålla sig undan...svårt att veta ibland vilket som är bäst...=)

    SvaraRadera
  2. Åh det där låter helt underbart!
    Kommer också försöka få till min hall lite lantligt shabby chici stil.Vitt gillar jag :)

    Jag arbetar väldigt mycket med PS när jag gör bilder :)
    Vill du att jag gör en liten mall som du kan använda dig av ex ett block med penna så kan du bara skriva på blocket :)

    kramelikram

    SvaraRadera
  3. Hej Jessica!
    Jaaaa, du får jättegärna göra en liten mall! Vad du e snäll. Finns det ngt jag kan hjälpa dej med så säg bara till =))!! // Kramiz

    SvaraRadera