Summa sidvisningar

onsdag 26 januari 2011

Hallen

Jajemen, nu börjar hallen ta fart. Liiiiiten bit tapetsering kvar sen ska det stylas....lr...ja men fixas lite i allafall.
Har ju min lilla fina trälåda ( gammal foderlåda ) som nu e vitmålad. Har köpt några fina kuddar som kan ligga här på. Sen tänkte jag klä om ett par stolar åxå men har inte hittat ngt tyg än, så jag köpte ett par plädar som kan bli bra på dem så länge. Sen vey jag inte hur jag ska göra i fönstren. Gardiner eller icke gardiner.....hjälp tack. Vad tycker ni kära läsare?
Jaja, idag har man återigen varit uppe med tuppen, dvs kl 04,30! Även igår blev en låååång dag då det var chefsmöte i Sollentuna. Tåg 07,00 från Mjölby, hemma 20,30! Men en del matnyttigt var det allt. Sen e det framför allt kul att träffa alla och ventilera lite ideer och så.
Direkt efter jobbet idag så blev det Linköping då Ullis skulle kolla ut en balklänning. Herregud, vilket styr. Men hon hittade sin modell / fin va den / och bestämde färg, och vet ni, det var INGEN annan som hade den färgen än i allafall! Men nu är det ju visserlien så att Linköping är ju mkt större med fler dansande balpar. Patrik hade tänkt att prova ut en frack, men tji fick han för de var slut=(!
Nehej, idag är en latdag, så Mats e å hämtar pizza, ja jag vet att jag äter GI, men vem säger att jag ska äta pizza när det finns sallad=)!!! KrameliKram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar