Summa sidvisningar

onsdag 19 januari 2011

Kommentarer

Vad hände med alla små mysiga kommentare?????? Jag vet ju att no är inne och läser, men vore ju kul att se några små ord åxå.
Nu e det ju så att jag äntligen fått med mej mannen på att fixa till i min stora rosa hall hehe! Så idag har man målat alla lister, dörrfoder mm. Tråkigt!!!!!! Nu till dilemmat, hittar inga tapeter som jag tycker jag vill ha! HJÄLP!!!!!!!! Har varit inne på grått, men får ju ine vara för ljust då det bara ser mesigt ut tycker jag! Vitt e inget att tänka på så länge hundarna finns i huset. Mörkare grått då. blir det för mörkt eller??? Man kan ju inte ha svart i en hall, men det e så jkla snyggt!
Vad tycker ni?????

2 kommentarer:

  1. Hej jag hamnade här för första gången nu, men kommer åter ! Trevlig dag :)

    SvaraRadera
  2. Hej! vad kul med lite nya läsare=)!!! Detsamma! Kramiz

    SvaraRadera