Summa sidvisningar

lördag 22 maj 2010

Lördag

Hej alla vänner......! Idag är man ledig=)! Ja eller jag va ju ledig igår åxå, tog mej en semesterdag och det var inte så dumt faktiskt. Men dan sparang iväg, och jag tycker inte jag hann med hälften av vad jag skulle velat. Tog lite snabbt undanplock på morgonen, sen till jobbet en snabbis.
Vid tio hämtade jag Ullis vid skolan och därefter bar det av till Linköping. Hade tänkt handla till mej själv men nehejdå! Lite ljus, blomlåda och schampo var allt som trillade ner i mina påsar.
sen bar det hem för att klippa gräset men tror ni inte den där jvla gräsklipparen gick sönder!!!!!!!!!!!!!!!!
Lite annat pul ute och inne och vips så var klockan nio!
Freddan och Jonathan var åxå och hälsade på en sväng sen blev det att nanna kudden!
Nu har man hunnit städa på ovanvåningen, andra maskinen tvätt ska snart i, jobba en stund då vi har 200 st idag som ska bordsserveras. Hem fortsätta plocka! För ikväll får vi trevligt sällskap så då äter vi gott(förhoppningsvis), dricker donelli och har det gutt=)!

2 kommentarer:

  1. Halloj!

    De låter som en skön kväll de!! : )
    Här i huset blir de nog lungt, lite god mat
    framåt kvällen!
    Funderar på musslor i vitvinssås till förrätt
    och grilla något gått till middag! : )
    Men vi får väl se hur mycket som hinns med! : )
    Nu har jag nog ätligen övertalat min man om att åka till Ullared!!!!
    SÅ jag hoppas att allt rullar på och att vi kommer iväg imorgon!! ; )

    Ha en trevlig Pingstafton och lycka till med
    bordsserveringen!! : )

    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Det blev en kanonkväll=)! Hm musslor........nja det vet jag inte om jag skulle våga prova hihi!
    Hur gick det....blev det ngt Ullared=)????
    Kramiz

    SvaraRadera