Summa sidvisningar

måndag 23 april 2012

Tisdag

Good morning! Idag börjar arbetet 14,30! Känner inte för att göra ngt innan, men stallet väntar, samt lite städning.
Igår morse fick jag ett meddelande på telen av lillebror Dennis att jag blivit faster igen=)! Det va en liten Astrid som kommit till världen. Åh, sååååå söööööt! Storasyster Selma kan vara en stolt syster. Tänk va roligt de ska ha sen när de blir lite äldre hihi!
Planerar också en kusinträff frammåt sommaren=)! Skulle va kul att träffa alla då det tyvärr inte händer över huvudtaget. Vissa av kusinerna har jag inte träffat på sägert 15 år, så nu e det dags tycker jag. Men har inte bestämt än när, var eller hur.
Imorse var lille Teddy utanför staketet igen...morr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänkte att va e det för fel på denna häst!!!! MEN elen va ju inte på och då passar han ju på den lille rackarn. Men nu e han på rätt plats igen och elen e på, så nu hoppas jag att han stannar på rätt sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar