Summa sidvisningar

torsdag 12 april 2012

God morgon Sverige

Klockan e 7 och hästarna e ute. Mockat har jag inte orkat än, får väl ta det om en stund.
Nu börjar hallen däruppe ta form. Ska göa den sista slipningen i trappan, sen på med bets. Golv ska läggas däruppe, sista listerna ska dit. Sen e det bara det roliga kvar. Att "inreda" hihi!!!!!!! Vfr inte ha en liten myshörna däruppe, som det varit nu har det bara varit kalt och tråkigt. Har liksom inte haft ngn motivation att fixa eller göra ngt. Men nu så. Bilder kommer när allt e färdigt.
Igårkväll va det jobb till 20,30. Hade 3 bussar bokade, men kom 4!!!!!!!! Gick huuuuuuuur bra som helst. Chaffisarna var kanon nöjda, och det e så himla gott=)!
Nu är äntligen snart project måla klart åxå! Alltså jag vet att skänken har tagit tid, men tappa lite motivation ett tag, men nu e den tillbaka! Funderar skarpt på min matsalsgrupp åxå, fast detta kommer jag lämna till ngn annan. Det orkar jag ärligt talat inte själv. Tror det skulle va fint med allt i vitt, men vet inte!
Vad säger ni!???????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar